banner na výměnu

Aero 662/18 HP

 


Ročník výroby

Počet vyrobených ks

Max. rychlost

Cena

1931 - 1934

2615

90 km/hod

19 900 - 23 700 Kč


 


Postupným zdokonalováním a vylepšováním Aero 500 vznikl v roce 1931 i dvouválec, Aero 662. Nový řadový dvouválec o obsahu 662 ccm dodával vozidlu výkon 18 HP. Při zdvihu i vrtání 75 mm a otáčkách 2 600 za minutu. Motor se spouštěl ručně z místa řidiče pákou s lankem, které se odvíjelo na kladce s rohatkou. Dodával se však i spouštěč elektrický, který vyluzuje při startování ono charakteristické zacinkání. Karoserie je samonosná a celokovová. K základní plošině jsou přivařeny podélníky pro zakotvení listových per, dále příčná stěna s nádrží paliva a horní část karoserie. Konstrukce karoserie vychází v podstatě z předešlého typu. Karoserie byla v původním provedení také jednodvéřová, později už dvoudvéřová. Obě tuhé nápravy jsou odpruženy čtvrteliptickými, podélně uloženými listovými pery. V prvních sériích neměla 662 bržděnou přední nápravu, stejně jako 500, ale u pozdějších typů již byly doplněny brzdy na všechna čtyři kola. V zavazadlovém prostoru roadsteru se opět našlo místo ještě protřetí sedadlo, jehož opěradlo je současně víkem s uchycením pro rezervní kolo. Nejčastějším provedením byla karoserie se sklopnou plátěnou střechou - roadster, za příplatek pak s pevným nástavcem na zimu - hardtop. Prodávalo se též luxusnější provedení kupé jako faux-cabrio, tedy karoserie s neodnímatelnou střechou a v několika málo případech i kabriolet. Kola byla opět s drátěným výpletem a zároveň bylo použito několik rozměrů, od 16 do 19 palcových.

Najdeme vám online poker freeroll a vysvětlíme vám, kde se bere formulaický tilt. Ten totiž přichází při nedostatku vašeho soustředění, a to by si hráč pokeru neměl za žádných okolností vůči sobě dovolit. Pronikněte do světa profesionálního pokeru i ve hře zdarma!


 


MOTOR

Typ

dvoudobý dvouválec

Vrtání

75 mm

Umístění

vpředu, za nápravou

Zdvih

75 mm

Zdvihový objem

662 ccm

Kompresní poměr

6 : 1

Výkon

18HP/ 13kW/3000 ot./min

Mazání

směs olej-benzín 1 : 40

Doprava paliva

samospádem

Objem paliv. nádrže

38 l

Karburátor

Amal, Zenith

Objem chladiče

8 l

Typ chlazení

termosifonové

 

 

SPOJKA - PŘEVODOVKA

Spojka

suchá, třecí, kuželová

 

 

Převody

3 + Z

 

 

ELEKTRO

Instalace

6 V

Pořadí zapalování

1 - 2

Zapalování

dynamoakumulátorové

 

 

NÁPRAVY

Přední náprava

tuhá - kovaná, trubková

Zadní náprava

tuhá

Přední pérování

podélným čtvrteliptickým perem

Zadní pérování

podél. čtvrteliptickým perem

Přední brzdy

mechanické/ část bez brzd

Zadní brzdy

mechanické, bubnové

Rozchod vpředu

1050 mm

Rozchod vzadu

950 mm


Váha vozu

500 - 510 kg

Užitečné zatížení

300 kg

Rozvor

2230 mm

Celková šířka

1190 mm

Celková délka

3200 - 3400 mm

Max. výška

1460 mm

Spotřeba paliva

7,5 l/100 km

Spotřeba oleje

0,3l/10 l benzínu

Typ karoserie - roadster, cabrio, hard-top, limuzína